|
Post by Kuzon on Jan 9, 2009 18:34:00 GMT 1
De ruzie tussen mij en wolf is vergeven en vergeten zand erover.
Maar wij vergeten niet wat tonks en havelock hebben geprobeerd: Het forum te ruineren
Maar dat is niet gelukt. Ze probeerde ruzie te zaaien tussen iedereen zelfs tussen mij en Wolf, door hun plannen werd ik zelfs gebanned. Maar ze hebben een paar dingen vergeten waardoor ze ontmaskerd waren.
Bewijs 1: Ze zaaiden ruzie en vertelden iedereen hun kant van verhaal waardoor velen hun kant kozen. ( Grompton en Andros)
Bewijs 2:
Nadat ik gebanned was kreeg ik te horen dat ze een eigen forum hadden gestartd... beetje te snel hé?
Bewijs 3: Het forum wat hun gemaakt hebben
Precieze KOPIE VAN DEZE. Waarom zouden ze kopieren? omdat ze ideeén jatters zijn.
Bewijs 4: Iedereen kreeg een privebericht met uitnodiging of ze overstappen naar het gekopierde forum. Wolf kreeg geen? Waarom niet? Ze wilden hem er niet bij hebben wat dus betekent dat ze alleen maar het forum wilden ruineren
Ik en wolf hebben samen die 4 gebanned zodat ze ook niet NIEUWE MENSEN kunnen overhalen naar hun gekopieerde forum
Maar laten we niet opgeven. Wij hebben die 4 ruziemakers niet nodig. We zouden juist blij moeten zijn dat grompton andros havelock en tonks weg zijn.
Dankzij WOLF LEEFT het forum nog,
dankzij nieuwe mensen zoals Mitroc the great en Cornelissen
WIJ HEBBEN GEEN RUZIEMAKERS NODIG.
LATEN WE DIT FORUM NOG MEER LEVEN INBLAZEN EN NIET MEER DENKEN AAN WAT ZE HEBBEN GEDAAN . DIT forum leeft nog.
Dus post veel enzovoort
"VOOR DIT FORUM" schreeuwde Kuzon "VOOR DIT FORUM
|
|
|
Post by wolf on Jan 9, 2009 18:36:47 GMT 1
Voor dit forum. En moge dit forum lang leven
|
|
|
Post by magictwins on Jan 9, 2009 18:37:42 GMT 1
"VOOR DIT FORUM" begon magictwins met Kuzon mee te schreeuwen.
|
|
|
Post by jeroencornelissen on Jan 10, 2009 0:10:29 GMT 1
Ik heet jeroen, niet cornelissen maar maakt niet uit.
Wat zijn die mensen dan toch zielig die het forum probeerden kapot te maken.
|
|
|
Post by Kuzon on Jan 10, 2009 1:08:07 GMT 1
En ze worden steeds zieliger. Ben gebanned zonder reden. Dat is pas zwak. Maarja ze proberen ook al mensen om te kopen met afdelingspunten enzo om mensen op forum te krijgen. Wat wanhopig.
|
|