|
Post by wolf on Dec 29, 2008 21:10:54 GMT 1
Les 1
"Welkom, Ik ben Wolf"
En ik geef de les Dreuzel Geschiedenis. Het is natuurlijk belangrijk dat ook tovenaars de dreuzels snappen en weten wat ze in hun vorige jaren hebben gedaan en meegemaakt. Daardoor kunnen we voorkomen dat wij dezelfde fout maken.
Maar ik draaf al meteen teveel door. Dit is een introductieles.
Alvast een paar regels:
- Huiswerk lever je in door een prive-bericht naar mij te sturen. -Wees creatief met je huiswerk, creatief zijn levert meer punten op. -Punten worden bijgehouden iedere les en je kan oude lessen ook maken ALS je die niet gemaakt had. - Vermeld ook je naam en afdeling in je bericht.
Het volgende heb je nodig:
-Dreuzel Geschiedenis boek 1 - Veer -inkt - perkament.
Deze spullen zijn binnenkort te koop in winkel "De Wolf" Je kan ze ook allemaal in een pakket kopen, een lessenpakket zo genoemd
Punten worden bijgehouden aan het Puntenrooster aan de muur ( zie het puntenrooster topic)
Voor deze introductieles wil ik dat jullie het volgende doen:
- Je maakt een verslag van jezelf ( minimaal 150 woorden, maximaal 300 woorden) - je schrijft wat je verwacht van mijn lessen ( minimaal 100 woorden, maximaal 150 woorden) - Je schrijft waarom je naar deze lessen komt ( minimaal 100 woorden maximaal 150 woorden) - Als er iets is waardoor je niet goed je huiswerk kan maken zeg het dan.( minimaal - maximaal -)
En ik controleer hoeveel woorden.
|
|